تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1400 - 20:02
1167 بازدید
کد خبر : 1266

فرماندار ویژه شهرستان ری:

شورای آموزش و پرورش نماد مشارکت در پیشبرد اهداف حوزه سوادآموزی

شورای آموزش و پرورش نماد مشارکت در پیشبرد اهداف حوزه سوادآموزی
شوراهای آموزش و پرورش نماد همفکری و مشارکت در جهت پیشبرد اهداف حوزه سوادآموزی، دانش و علم در جامعه است.

حسین توکلی کجانی در ابتدای جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری که با حضور حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرری، روسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش شهرستان ری، اعضای اصلی شورا و سایر مسئولین در محل ساختمان آموزش و پرورش ناحیه ۲ ری برگزار گردید، ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز در شهرستان ری گفت: در ابتدای جلسه یاد می کنیم از خیر مدرسه ساز، فرزند صالح و فراموش ناشدنی ری جناب آقای موجانی بزرگوار که مردم بویژه مردم شریف ری از آثار و برکات فعالیت های خداپسندانه ایشان تا سال های سال بهره مند خواهند بود.

فرماندار ویژه ری در ادامه بیان کرد: بحث انجام کارها به صورت مشورتی یکی از دستورات اصلی قرآن کریم و ائمه اطهار میباشد که در جمهوری اسلامی نیز به انجام کارها به صورت مشارکتی و مشورت میان افراد تاکید خاصی شده است و این موضوع یکی از اصول مهم قانون اساسی کشور است. در واقع شوراهای آموزش و پرورش نماد همفکری و مشارکت در جهت پیشبرد اهدافی است که برای حوزه سوادآموزی، دانش و علم در جامعه ترسیم شده است.

وی افزود: در سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری«مدظله العالی» به مبحث شورای آموزش و پرورش اشاره شده است و تاکید گردیده که همه باید در این حوزه مشارکت داشته باشند تا بتوانیم خروجی خوبی برای نسل‌های آینده داشته باشیم.

توکلی گفت: امروز، نگاه کلان در مجموعه دولت و وزارتخانه های متولی بر این است که شوراهای آموزش و پرورش باید به این سمت حرکت نمایند که نقش آنها صرفاً در حوزه پشتیبانی نباشد و تمامی حوزه ها مرتبط را شامل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار