تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آذر 1401 - 17:56
684 بازدید
کد خبر : 3545

حمید زمانی:

شهرستان ری ظرفیت تبدیل شدن به قطب تولید مصنوعات چوبی را دارد

شهرستان ری ظرفیت تبدیل شدن به قطب تولید مصنوعات چوبی را دارد
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: این شهرستان ظرفیت قابل توجهی برای تبدیل شدن به قطب تولید مصنوعات چوبی و صادرات آن به کشورهای همسایه را دارد.

آوای ری آنلاین: حمید زمانی در جریان بازدید از کارخانه تولید محصولات چوبی سمیر چوب، ضمن بازدید از خط تولید این واحد صنعتی، با عوامل تولید و سرمایه گذاران آن به گفت و گو نشست.

وی در این دیدار ظرفیت واحدهای صنعتی مشابه را قابل رقابت با محصولات چوبی تولیدی کشور ترکیه برشمرد و سرمایه گذاری در این بخش را دارای مزیت نسبی و آینده روشن برای محصولات چوبی دانست.

زمانی تاکید کرد: با توجه به توانمندی موجود در واحدهای صنعتی مشابه سمیر چوب، می توان با برنامه ریزی و سرمایه گذاری مناسب، به رقیب جدی صنایع ترکیه در زمینه محصولات چوبی تبدیل شد و به مرور بازارهای منطقه را در اختیار گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به جوان بودن سرمایه گذاران این واحد صنعتی گفت: باید از فناوری در اختیار این واحد برای توسعه تولید محصولات چوبی بهره گرفت و زمینه را برای صادرات تولیدات آن فراهم ساخت.

وی اظهارکرد: با بهره گیری از چنین ظرفیت های قابل توجهی و توسعه آنها می توان شهرستان ری را به قطب تولید محصولات چوبی و صادرات آن تبدیل کرد.

احمد بیک زاده سرمایه گذار این واحد صنعتی نیز در این دیدار با اشاره به اشتغال یکصد نفر در خط تولید شرکت سمیر چوب گفت: طرح توسعه این واحد صنعتی به زودی با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومانی و اشتغال ۴۰ نفری برای افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت تولید راه اندازی می شود.

وی افزود: در فاز نخست برای بهره برداری از این واحد صنعتی ۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و اکنون با اشتغال یکصد نفر توان تولید ۵۰ نوع سرویس کامل چوبی شامل تخت، میز و کمد را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار