تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردین 1402 - 14:57
529 بازدید
کد خبر : 4355

شهرستان ری برگ زرین دیگری در تاریخ این شهرستان ثبت کردند

شهرستان ری برگ زرین دیگری در تاریخ این شهرستان ثبت کردند
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری طی پیامی ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم این شهرستان در راهپیمایی روز قدس اعلام کرد مردم این شهرستان برگ زرین دیگری در تاریخ قبله تهران به ثبت رساندند.

آوای ری آنلاین: حمید زمانی روز جمعه پس از راهپیمایی روز قدس طی پیامی برای قدردانی از حضور مردم روزه‌دار و نمازگزار در این مراسم گفت: با آن که شب گذشته مردم آخرین شب قدر این ماه مبارک رمضان را احیا گرفته و شب زنده داری کرده بودند و تا پاسی از نیمه شب بیدار بودند باز هم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی که همان دفاع از مظلومان و به خصوص مبارزه با رژیم صهیونیستی است ایستادند و در راهپیمایی این روز حضور یافتند.

این تقارن مبارک از آن رو رخ داد که ممکن بود عید سعید فطر در دیگر کشورهای اسلامی با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در ایران متقارن شود، با این وجود برای روزه دارانی که شب را به عبادت و راز و نیاز با پروردگارشان پرداخته بودند امروز روز مهمی بود و روزه داران و نمازگزاران شهرستان ری با حضور در این راهپیمایی برگ زرین دیگری در تاریخ وفاداری به آرمان های انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

بدون شک با این عزم گسترده‌ای که مسلمانان برای نابودی رژیم سفاک صهیونیستی دارند دور نیست روزی که شاهد فروپاشی این رژیم کودک کش باشیم، امروز با اختلافات داخلی شکل گرفته در این رژیم غاصب بوی نابودی و فروپاشی آن به مشام می رسد.

اختلافاتی که موجب ضعف این رژیم و قدرتمند تر شدن نیروهای مبارز مقاومت در منطقه شده و شکست های پیاپی را برای اسرائیل غاصب به دنبال داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار