تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اسفند 1400 - 20:55
1391 بازدید
کد خبر : 1882

شهرداری تهران ملزم به ارائه خدمات مضاعف به شهر کهریزک است

شهرداری تهران ملزم به ارائه خدمات مضاعف به شهر کهریزک است
شهردار کهریزک: متاسفانه در سال‌های گذشته، تمامی تعهدات شهرداری تهران در شهر کهریزک عملیاتی نشده است و پیگیری های مکرر مدیریت شهرداری و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر تهران، شاهد تحقق وعده های شهرداری تهران در شهر کهریزک خواهیم بود.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در آیین درختکاری شهر کهریزک از ضرورت خدمات رسانی مضاعف شهرداری تهران در شهر کهریزک تاکید کرد.

علی کلهر؛ شهردار کهریزک با اعلام این خبر گفت: پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران با حضور در مراسم درختکاری شهر کهریزک خاطرنشان کرد: باتوجه به استقرار مرکز پسماند آرادکوه در مجاورت شهر کهریزک و تحمیل مشکلات زیست محیطی و ترافیکی به این شهر، ملزم به  ارائه خدمات بیشتر به این شهر می باشد و وی به عنوان نایب رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد در سال آینده به طور جدی پیگیر تخصیص اعتبار و ارائه خدمات عمرانی در ازای جبران خسارات ناشی از تحمیل مشکلات همجواری مرکز پسماند با شهر کهریزک خواهد بود و شهرداری تهران باید به تعهدات گذشته و برنامه های آتی اهتمام ورزد.

کلهر اظهار داشت: متاسفانه در سال‌های گذشته، تمامی تعهدات شهرداری تهران در شهر کهریزک عملیاتی نشده است و پیگیری های مکرر مدیریت شهرداری و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر تهران، شاهد تحقق وعده های شهرداری تهران در شهر کهریزک خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار