تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1400 - 23:34
1311 بازدید
کد خبر : 1508

استاندار تهران:

سهم ویژه شهرستان ری از پروژه های دهه فجر با ۲۲۶ پروژه

سهم ویژه شهرستان ری از پروژه های دهه فجر با ۲۲۶ پروژه
استاندار تهران: خود را متعهد به پیگیری مشکلات مردم می‌دانیم و امیدواریم به یاری خداوند مشکلی را از مشکلات مردم حل کنیم، البته تاکنون گره‌گشایی زیادی شده اما مشکلات بسیار است که باید حل و فصل شوند.

محسن منصوری در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه های ایام دهه فجر در شهرستان ری اظهار داشت: عملکرد ما عملکرد نظام است، دولت‌های مختلف می‌آیند و می‌روند و مردم ما را به عنوان نمایندگان نظام قضاوت می‌کنند.

وی ادامه داد: قطعا در ۴۳ سال گذشته کارهای بسیاری در حوزه های مختلف انجام شده و تحول چشم‌گیری را شاهد بوده‌ایم.

استاندار تهران عنوان کرد: بخش خصوصی و مردم پای کار آمدند و اقدامات موثر بسیاری انجام شده است، در ایام دهه فجر امسال نیز بیش از یک هزار و ۱۹۰ پروژه در سطح استان تهران آماده بهره‌برداری شده است که سهم شهرستان ری در این میان شاخص بوده است.

منصوری سپس گفت: بی تردید به مردم ری به صورت مضاعف بدهکاریم چرا که ری مردمی متدین دارد که تعلق خاطر ویژه‌ای به جریان نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان ری ۲۲۶ پروژه با اعتباری بیش از ۷هزار میلیارد تومان آماده بهره برداری شده که از این میان ۱۱۷ پروژه با اعتبارمعادل ۶ هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی هستند و با مشارکت بخش خصوصی محقق شده است و ۱۰۸ پروژه هم در بخش عمرانی انجام شده است.

استاندار تهران تاکید کرد: خود را متعهد به پیگیری مشکلات مردم می‌دانیم و امیدواریم به یاری خداوند مشکلی را از مشکلات مردم حل کنیم، البته تاکنون گره‌گشایی زیادی شده اما مشکلات بسیار است که باید حل و فصل شوند.

منصوری با تاکید بر اینکه شهرستان ری بیشترین سهم را در پروژه‌های دهه فجر امسال در سطح استان تهران داشته است افزود: امروز در شهرستان ری به صورت نمادین تعدادی از پروژه‌ها را به بهره‌برداری رساندیم در حالی که پروژه‌های متعددی در حوزه‌های ورزشی، آموزشی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی، درمانی و غیره به صورت همزمان به بهره برداری رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار