تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهریور 1401 - 21:51
1572 بازدید
کد خبر : 3185

فرماندار ری:

سرزمین سیدالکریم (ع) آماده استقبال از زائران دلدادگان اربعین حسینی است

سرزمین سیدالکریم (ع) آماده استقبال از زائران دلدادگان اربعین حسینی است
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با تمامی هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام گرفته، این شهرستان آماده استقبال و پذیرایی از زوار اربعین حسینی در مراسم دلدادگان است.

آوای ری آنلاین: حمید زمانی در جمع خبرنگاران که با حضور رضوی شهردار منطقه ۲۰ و سرهنگ قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام ری برگزار شد از آمادگی ۱۰۰ درصدی این شهرستان در تمامی بخش ها برای برگزار این مراسم خبر داد.

وی با اشاره به تدابیر امنیتی پیش بینی شده برای تامین آرامش و امنیت این مراسم اعلام کرد: همه امکانات از جمله نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و دوربین های پایش تصویری در کل مسیر مستقر خواهند بود تا امنیت مراسم برقرار و تامین باشد.

زمانی به تدابیر اتخاذ شده برای جابجایی زوار اشاره و اضافه کرد: با فرمانداری های قرچک و ورامین برای به کار گیری اتوبوس هایشان در مسیر بازگشت و جابجایی مسافران هماهنگی لازم شده و خط ریل باس نیز برای مسیر ری به پیشوا و به عکس پیش بینی شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: با دهیاری های مسیر ری به قرچک نیز هماهنگ شده تا برای پذیرایی و همراهی مسافران و پیاده روها همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به آماده باش تیم درمانی و پزشکی در این روز افزود: ۲۵ دستگاه آمبولانس در مسیر اصلی، ۲۰ دستگاه آمبولانس در مسیرهای فرعی، چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۴۶ دستگاع موتورلانس، یک درمانگاه سیار در ضلع شرقی و چهار دستگاه آمبولانس ویژه بانوان در این روز خدمات رسانی خواهند کرد.

زمانی اظهارکرد: این آماده باش در حالی است که ۲ دستگاه بالگرد نیز در این روز در دسترس قرار دارند تا در صورت نیاز به کار گرفته شوند.

معاون استاندار تهران از پیش بینی اقلام غذایی برای هیئات، موکب ها و نانوایی ها خبر داد و گفت: ۴۰۰ تن برنج، ۱۰۰ تن گوشت و ۱۰۰ تن آرد در میان این بخش ها به منظور تامین غذا و نان مورد نیاز عزاداران در روز اربعین حسینی و در مسیر پیاده روی توزیع شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به ازدحام جمعیت قابل توجه و پیش بینی حضور چندین میلیون نفری زوار، به تمامی حاضران و شرکت کنندگان در مراسم توصیه اکید می شود که از توقف در طول مسیر به ویژه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام خودداری و به عرض سلام و عبور اکتفا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار