تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آذر 1401 - 18:08
1037 بازدید
کد خبر : 3549

رئیس جدید دادگاه بخش قلعه نو معرفی شد

رئیس جدید دادگاه بخش قلعه نو معرفی شد
با حضور شاکرمی معاون دادگستری استان تهران، قاسمی رئیس دادگستری، رحیمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری و امام جمعه بخش قلعه نو "یاسر حسین یزدی" به عنوان رئیس جدید دادگاه بخش قلعه نو معرفی شد.

آوای ری آنلاین:  معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید دادگاه بخش قلعه نو گفت: مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز خواست مهم ما می باشد و باید مانع از تداوم آن شد.

حمید زمانی عنوان کرد: باید با ساخت و سازهای غیر مجاز برخورد قاطع داشت و با توجه به اینکه بعد از ساخت سد کرج و کم آبی تحمیلی برای دشت ری و ورامین، زمینه برای ساخت و ساز غیر مجاز بیشتر شد.

وی ادامه داد: این خشکی دشت، زمینه را برای تغییر کاربری اراضی موجود فراهم ساخت و بسیاری از افراد با سودجویی از نا آرامی های موجود در کشور شروع به تغییر کاربری و سرعت بخشیدن به ساخت و ساز غیر مجاز خود نمودند.

زمانی تاکید کرد: با تمام قوت پشت برخوردها خواهیم ایستاد و از نماینده دستگاه قضا نیز می خواهیم با قوت و تمام توان نسبت به برخورد و مجازاتی که به تازگی در تغییر کاربری ها رخ داده است، اقدام کند.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: برخی از نابرابری ها وجهه بسیار بدی در کشور یافته و مردم از آن ناراضی هستند که برخورد با این نابرابری ها از مهمترین وظایف ما است.

وی بیان کرد: باید شرایط و مجازات را برای افرادی که در تلاش برای تغییر کاربری و سودجویی هستند سخت کنیم و برخورد قاطع و مقتدر با آنها داشته باشیم.

در این مراسم که با حضور شاکرمی معاون دادگستری استان تهران، قاسمی رئیس دادگستری، رحیمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری و امام جمعه بخش قلعه نو برگزار شد، یاسر حسین یزدی به عنوان رئیس جدید دادگاه بخش قلعه نو معرفی گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار