تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1400 - 3:55
1200 بازدید
کد خبر : 1127

دستگیری ۴ قاچاقچی مواد مخدر هنگام ورود به تهران

دستگیری ۴ قاچاقچی مواد مخدر هنگام ورود به تهران
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: قاچاقچیان مواد مخدر که از استان‌های شرقی قصد ورود مواد مخدر به تهران را داشتند با درایت پلیس ری نقره داغ شدند و در این رابطه چهار نفر دستگیر و ۸۸ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به ورود قاچاقچیان مواد مخدر از استان‌های شرقی به تهران، اظهار کرد: تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی و با استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی چهار نفر قاچاقچی مواد مخدر شدند که در حال انتقال مواد مخدر از استان‌های شرقی کشور به سمت تهران بودند.

وی گفت: تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با پوشش محورهای مواصلاتی به پایتخت و طی یک عملیات پیچیده پلیسی موفق به دستگیری هر چهار نفر قاچاقچی و توقیف هر دو دستگاه خودروهایشان شدند.

جلیلیان با اشاره به اینکه در بازدید از خودروها حدود ۸۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به شکل ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد، افزود: پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

سارق سیم‌های مخابراتی امین آباد بلافاصله پس از سرقت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت کابل های مخابراتی در محدوده امین آباد، بلافاصله عوامل تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۳ در محل حاضر و نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند.

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۳ امین آباد با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی هویت سوژه مورد نظر را شناسایی و مشخص شد که سارق در حال فروش کابل‌های مسروقه به یک مال‌خر در محدوده امین آباد است.

جلیلیان با اشاره به اینکه هماهنگی های قضایی در این رابطه انجام پذیرفت بیان کرد: عوامل تیم عملیاتی کلانتری امین آباد با حضور در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم و مال‌خر را دستگیر و کابل‌های سرقت شده را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اعلام اینکه مال‌خر در پوشش گاراژ ضایعاتی اقدام خرید و فروش اموال مسروقه از سارقان می کرد گفت: در تحقیقات انجام شده سارق به ۳ فقره سرقت دوچرخه، آهن آلات و کابل مخابراتی و فروش به مال خر دستگیر شده معترف و مال خر نیز به خرید اموال مسروقه با علم به سرقتی بودن اموال اقرار کرد.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی های انجام شده تا کنون سه نفر شاکی شناسایی و نسبت به متهمان اعلام شکایت کردند که پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

دستبند پلیس بر دستان اوباش محدوده قیامدشت

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه با اشاره به دستگیری اوباش محدوده قیامدشت تصریح کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری بین سه نفر از اوباش سطح دار در محدوده قیامدشت که با قمه کشی و ضرب و جرح یکدیگر موجب ترس و وحشت شهروندان شده بودند ، با توجه به حساسیت  موضوع بلافاصله رئیس و تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۴ قیامدشت در محل حاضر شدند.

وی افزود: به محض حضور مأموران در محل هر سه نفر اقدام به فرار کردند که طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه دو نفر از این اوباش خلع سلاح و دستگیر شدند و یکی از آنها از محل گریخت.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه آخرین نفر وارد مخفیگاهش شده و خود را از دید ماموران پنهان کرده بود گفت: پس از اخذ دستور قضایی آخرین اوباش نیز دستگیر و متهمان به کلانتری ۱۷۴ قیامدشت دلالت و پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز این فرماندهی است و پلیس ری با هر شخص یا اشخاصی که به خواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند با قدرت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار