تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 تیر 1401 - 0:46
969 بازدید
کد خبر : 2578

دستگیری عامل سنگ پرانی به خودروها در جاده تهران-قم

دستگیری عامل سنگ پرانی به خودروها در جاده تهران-قم
فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: عامل سنگ پرانی به خودروهایی که از جاده قدیم تهران- قم عبور می کردند، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سنگ پرانی در محور موصلاتی تهران- قم که مانع تردد خودروهای سنگین و اتوبوس‌های مسافربری و اخلال در تردد حمل و نقل عمومی ‌شده بود، با توجه به حساسیت موضوع تیم های عملیاتی کلانتری ۱۷۶حسن آباد سریعاً به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در صحنه و پایش تصویری، مشخصات ظاهری عاملان را بدست آوردند که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به سنگ پرانی می کردند.

به گفته جلیلیان، پس از اجرای طرح مهار توسط پلیس در محورهای موصلاتی جاده قدیم تهران- قم، عاملان سنگ پرانی مشاهده شدند که یکی از متهمان دستگیر و متهم دیگر به استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شد.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف کرد، گفت: پس از تکمیل پرونده، اخذ شکایت از شاکیان، متهم به دادسرا اعزام شد و دستگیری دیگر متهم پرونده در دستور کار پلیس ری قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه اخلال در نظم عمومی جرم بوده و پلیس با قاطعیت با مجرمان برخورد خواهد کرد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار