تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آذر 1401 - 18:19
1911 بازدید
کد خبر : 3553

دستگیری سارق به عنف مسلح در ” شهرک صنعتی شمس آباد “

دستگیری سارق به عنف مسلح در ” شهرک صنعتی شمس آباد “
سرهنگ جلیلیان: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف با استفاده از سلاح گرم، از کارگران کارگاهی در شهرک صنعتی شمس آباد، موضوع بلافاصله در دستور کار تیم عملیات قرار گرفت.

آوای ری آنلاین: سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف با استفاده از سلاح گرم، از کارگران کارگاهی در شهرک صنعتی شمس آباد موضوع بلافاصله در دستور کار تیم عملیات قرار گرفت و با استفاده از اقدامات تخصصی و اطلاعاتی هویت سارق را در محدوده “حسن آباد فشافویه” شناسایی و در یک اقدام عملیاتی متهم را دستگیر و اموال سرقت شده از کارگران را کشف کردند که تحقیقات جهت تکمیل پرونده در این خصوص ادامه دارد.

دستگیری سارق حرفه ای منزل در “امین آباد”

سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه ای منازل محدوده ” امین آباد ” طی یک عملیات ضربتی توسط تیم عملیات کلانتری ۱۷۳امین آباد خبر داد و گفت: سارق در تحقیقات انجام شده به ۷ فقره سرقت از منازل طی یک ماه گذشته معترف گردید.

دستبند پلیس به دستان سارق مغازه های “شهرری”

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق مغازه های محدوده “شهرری” با انجام اقدامات فنی و تخصصی توسط #پلیس_آگاهی این فرماندهی خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات به ۱۱ فقره سرقت نیز معترف گردید که پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری ۲ سارق باغ در کهریزک

سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با تلاش ماموران کلانتری کهریزک ۲ سارق باغ دستگیر و متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

کشف یک قبضه کلت کمری در ” ری “

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۲ خشاب و ۵ عدد فشنگ جنگی، خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار