تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 12:36
1856 بازدید
کد خبر : 2388

دستگیری زورگیر خشن شهرری درکمتر از ۳ ساعت

دستگیری زورگیر خشن شهرری درکمتر از ۳ ساعت
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زورگیر خشن محدوده شهر ری خبر داد که در مرخصی از زندان همچنان به اعمال مجرمانه خود ادامه می داد.

سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” اظهار داشت: روز گذشته شخصی با حالت پریشان و ساعد و آرنج جراحت دیده به کلانتری شهر ری مراجعه و بیان داشت دقایقی قبل با خودروی پژو در محدوده شهر ری توقف کرده و در حال مکالمه با تلفن همراه بودم که ناگهان یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین جوان کنار خودرو متوقف و با استفاده از سلاح سرد شیشه را تخریب و با تهدید گوشی تلفن همراهم را به سرقت بردند.

وی عنوان کرد: با بررسی های تخصصی و میدانی مشخصات سارقان به واحد های گشت و تیم های عملیاتی اعلام و بلافاصله طرح مهار در شهرستان ری به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه کمتر از ۳ ساعت یکی از سارقان در محدوده شهر ری مشاهده و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد ابراز داشت: متهم که در ابتدا منکر سرقت بود به محض اینکه مال باخته وی را مورد شناسایی قرار داد و به بزه ارتکابی معترف شد.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه دستگیری همدست متهم در دستور کار پلیس ری قرار دارد گفت: متهم دستگیر شده که در مرخصی از زندان به سر می برد و همچنان به اعمال مجرمانه خود ادامه میداد، پس از اخذ شکایت شاکی پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

عامل اصلی درگیری خیابان جهاد محدوده شهرری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری یکی از عاملان اصلی درگیری و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان با اقدام ضربتی پلیس ری خبرداد.

سرهنگ جلیلان اظهارداشت :در پی خبرواصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در خصوص درگیری، عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در خیابان جهاد محدوده شهرری، بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری شهرری به محل اعزام شدند.

وی عنوان کرد: مأموران انتظامی طی یک عملیات ضربتی یکی از عاملان اصلی درگیری را دستگیر و جهت بررسی بیشتر به کلانتری شهرری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی خاطرنشان کرد: با اعترافات متهم که از ارازل و اوباش نوپای محدوده شهرری بود هویت دیگر عاملان درگیری شناسایی و دستگیری متهمان متواری در دستورکار پلیس ری قرار گرفت.

سرهنگ جلیلیان گفت: پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار