تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 21:55
1150 بازدید
کد خبر : 232

دستبند پلیس بر دستان خرده فروشان حرفه ای و سابقه دار مواد مخدر در “ری”

دستبند پلیس بر دستان خرده فروشان حرفه ای و سابقه دار مواد مخدر در “ری”

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری خرده فروشان حرفه ای و سابقه دار مواد مخدر که در قیامدشت به فروش مواد مخدر می پرداختند، خبر داد. سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” در تشریح این خبر بیان داشت: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۴ قیامدشت با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی ۲ خرده فروش مواد مخدر در

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری خرده فروشان حرفه ای و سابقه دار مواد مخدر که در قیامدشت به فروش مواد مخدر می پرداختند، خبر داد.

سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” در تشریح این خبر بیان داشت: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۴ قیامدشت با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی ۲ خرده فروش مواد مخدر در محدوده قیامدشت شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۴ قیامدشت طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر ۲ خرده فروش را که دارای سوابق متعدد کیفری بودند را دستگیر کردند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه در بازدید از مخفیگاه متهمان حدود ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد، اعلام داشت: همزمان پس از دستگیری، تعداد زیادی از اهالی محل به رئیس کلانتری قیامدشت مراجعه و از اقدامات پلیس در خصوص دستگیری خرده فروشان قدردانی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان گفت: پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضایی گردیدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار