تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 - 11:17
5579 بازدید
کد خبر : 2348

توزیع کالاهای احتکاری کشف شده از اتباع خارجی در بخش فشافویه

توزیع کالاهای احتکاری کشف شده از اتباع خارجی در بخش فشافویه
حسینخانی: باتوجه به شرایط کنونی و اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها بخشداری ها با هماهنگی اصناف و تعزیرات نظارت بر فروشگاهها و بازار را افزایش داده اند.

بخشدار فشافویه اعلام کرد: کالای احتکاری کشف شده از اتباع افغانستانی بین مردم این بخش بدون هیچ حاشیه‌ای با قیمت قبلی توزیع شد.

هادی حسینخانی گفت: باتوجه به اجرای طرح ساماندهی بعد از شناسایی کالاهای احتکاری با هماهنگی دستگاه قضایی و تعزیرات کالاهای احتکار شده را راسا بین مردم توزیع کردیم که به خاطر قیمت مناسب صف نسبتا طولانی تشکیل و با مدیریت نهادی های مسئول و حضور نیروی انتظامی به طور منظم این کالاها توزیع شد.

وی تاکید کرد: باتوجه به شرایط کنونی و اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها بخشداری ها با هماهنگی اصناف و تعزیرات نظارت بر فروشگاهها و بازار را افزایش داده اند.

با توزیع مرتب و منظم کالا می توانیم خدمات بهتر و شایسته تری به مردم منطقه می دهیم

فرماندار شهرستان ویژه ری نیز در این باره گفت: در اجرای طرح مردمی کردن یارانه ها توسط دولت پای کار هستیم و وظایف خود را برای ارایه تسهیلات به مردم انجام می دهیم.

حمید زمانی اظهار امیدواری کرد در روزهای آینده با توزیع مرتب و منظم کالا می توانیم خدمات بهتر و شایسته تری به مردم منطقه و بخش‌های مختلف از جمله بخش فشافویه و بخش‌های دیگر شهرستان ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه بازدید و نظارت بر عملکرد کشتارگاه مرغ و نحوه چرخه توزیع – روستای خانلق، بخشداری حسن آباد فشافویه، شهرستان ری ( در ساعات اولیه بامداد جمعه ۲۳ اردیبهشت  در ساعت دو بامداد) با حضور معاون محترم وزیر جهاد کشاورزی ، رئیس اداره جهاد کشاورزی و رئیس بسیج اصناف شهرستان ری انجام شده ادامه داد: شب گذشته با حضور در بخش فشافویه نسبت به توزیع کالای اساسی از جمله مرغ به قیمت مصوب در بین مردم انجام گرفت و شهروندان با تشکیل صف کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کردند.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: نظارت بر بازار را تشدید می کنیم و اجازه نمی دهیم که به هیچ عنوان در حق مردم اجحافی صورت بگیرد.اساسی

وی درباره موضوع مشکلات در خرید مردم منطقه گفت: هیچ مشکلی در زمینه خرید مردم وجود نداشت و امروز جمعه و شب گذشته و دیروز هم مردم با حضور در فروشگاههای شهر ری و شهرها و بخشهای این شهرستان کالاهای اساسی را از فروشگاههای منطقه بدون هیچ مشکلی خریداری کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار