تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1400 - 20:35
1358 بازدید
کد خبر : 1448

تشییع پیکر پاک مادر شهیدان “کارور”

تشییع پیکر پاک مادر شهیدان “کارور”
پیکر مادر شهیدان حسن، محمدرضا و مرتضی کارور از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس پس از تشییع باشکوه در شهرری، در حرم سیدالکریم آرام گرفت.

آیین تشییع پیکر زینب تاج الدین مادر سرافراز شهیدان حسن، محمدرضا و مرتضی کارور با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع)استان تهران، استاندار تهران، فرماندار ویژه شهرستان ری، فرماندهان و نیروهای نظامی، انتظامی و نیروی مقاومت بسیج، مدیرکل بنیاد شهید شهرستانهای استان تهران، خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور و قدرشناس ری برگزار شد.

آیین وداع با مادر سه شهید در حسینیه فاطمه زهرا(س) سپاه حضرت سیدالشهداء(ع)، برگزار و در ادامه مردم مومن و ولایی شهرری پیکر این مادر گرانقدر را تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) بدرقه و پس از اقامه نماز، در صحن حرم سیدالکریم خاکسپاری کردند.

اندیشه شهدا نباید از جامعه بیرون برود

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) بی بی دو عالم، مراسم تشییع این مادر بزرگوار که سه فرزند خود را تقدیم نظام و انقلاب کرده است، با حضور مردم قدرشناس و همرزمان شهید برگزار شد.

وی گفت: هیچ شهیدی نداریم که درمورد موضوع حجاب، پیروی از امام راحل و دفاع از انقلاب، سخن نگفته باشند لذا باید راه شهدا را ادامه دهیم و اندیشه شهید نباید از افکار جامعه بیرون برود چراکه راه نجات ما همین مجاهدت ها است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با تاکید بر اینکه نسل جوان باید به شهدا توسل کنند افزود: مجاهدت با شمشیر، قلم، بیان و غیره فرقی ندارد همانگونه که حضرت صدیقه زهرا(س) همه توانش به سخن بود و با لسان مجاهدت می کردند.

سردار ذوالقدر در پایان تصریح کرد: مردم خوبی داریم که با وجود سختی ها و مشکلات پشتیبان نظام و انقلاب هستند که مسؤولان باید به این موضوع توجه کنند.

حضور مسؤولان در منزل شهیدان “کارور”

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و سرهنگ روح الله قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) ری با حضور در بیت معظم شهیدان کارور، رحلت بانوی مکرمه حاجیه خانم تاج الدین مادر سه شهید را به این خانواده معظم تسلیت گفتند.

شهید محمدرضا کارور فرمانده گردان مالک اشتر لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) بود که سال ۱۳۶۲، در عملیات خیبر در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید و حسن و مرتضی برادران محمدرضا نیز از شهدای گرانقدر دفاع مقدس هستند.

زینب تاج الدین مادر شهیدان کارور که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس سه فرزند برومند خود را تقدیم اسلام کرده است، روز گذشته به دلیل کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار