تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آذر 1401 - 1:17
1586 بازدید
کد خبر : 3498

حسین ترکاشوند:

تردد روزانه شهروندان قیامدشت به تهران در حال انجام است

تردد روزانه شهروندان قیامدشت به تهران در حال انجام است
شهردار قیامدشت گفت: مردم به صورت روزمره و بدون هیچ وقفه ای خدمات دریافت می کنند و هیچ مشکلی نیز در این زمینه گزارش نشده است.

آوای ری آنلاین: حسین ترکاشوند در جریان گفت و گو با خبرنگار روایت اول اعلام کرد: قیامدشت از آن شهرهایی است که از سال های نزدیک به انقلاب شکل گرفته است و در دهه های گذشته ناوگان حمل و نقل عمومی آن زیر نظر شهرداری تهران بوده است.

وی بیان کرد: هنوز نیز مدیریت حمل و نقل قیامدشت با شهرداری تهران است، چون مقصد اهالی آن پایانه خاوران در شهر تهران است و در آنجا اتوبوس و تاکسی به صورت بی وقفه خدمات رسانی می کنند.

ترکاشوند افزود: مردم به صورت روزمره و بدون هیچ وقفه ای خدمات دریافت می کنند و هیچ مشکلی نیز در این زمینه گزارش نشده است.

شهردار قیامدشت گفت: از زمانی که ناوگان حمل و نقل عمومی فعال شده است مقصد آن به سمت پایانه خاوران در شهر تهران بوده و مردم هم به صورت روزمره استفاده می کنند و مشکلی هم تا به امروز نبوده است.

وی اضافه کرد: اینکه در آینده خطی هم به سمت مرکز شهرری ایجاد شود بحث دیگری محسوب می شود، چون مسیر دور است و ما از قیامدشت تا شهرری ۳۰ کیلومتر فاصله داریم، ولی به آن میزان که مردم به سمت تهران حرکت می کنند به شهرری تردد ندارند.

ترکاشوند اظهارکرد: تا کنون هم کم پیش آمده کسی از مردم از نبود ناوگان به سمت شهرری گلایه داشته باشند، زیرا مردم می خواهند به ایستگاه مترو یا خطوط بی آر تی برسند که هر روز با همین روش ممکن به مقصد می رسند و استفاده می کنند.

شهردار قیامدشت ادامه داد: درصورت درخواست اکثریت شهروندان مبنی بر استقرار و ایجاد خط جدید حمل و نقل عمومی، این کار بایستی پس از کار کارشناسی و تصویب در شورای ترافیک شهرستان ری و استان تهران و همچنین تامین هزینه های مربوطه و تعامل با شهرداری منطقه ۲۰ در خصوص ایجاد پایانه در شهرری صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار