تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 شهریور 1401 - 19:49
1198 بازدید
کد خبر : 3143

سرهنگ قنبری:

تربیت و آموزش نیروهای انقلابی و بسیجی یکی از برنامه های مهم سپاه می باشد

تربیت و آموزش نیروهای انقلابی و بسیجی یکی از برنامه های مهم سپاه می باشد
سرهنگ روح اله قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در دیدار با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ری گفت: تشکیل گردان های سایبری در حوزه برادران و خواهران، تشکیل و راه اندازی ۵ مدرسه فضای مجازی در مقطع نوجوانان توسط سپاه ناحیه ری از جمله اقدامات این مجموعه می باشد.

آوای ری آنلاین: سرهنگ روح اله قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در دیدار با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ری گفت: تشکیل گردان های سایبری در حوزه برادران و خواهران، تشکیل و راه اندازی ۵ مدرسه فضای مجازی در مقطع نوجوانان توسط سپاه ناحیه ری از جمله اقدامات این مجموعه می باشد.

قنبری افزود: آموزش های زیر ساختی برای گردان های سایبری خواهران و برادران با هدف تولید محتوا در موارد مختلف که با توجه به ایام محرم و صفر در حال حاضر تولید محتوا با موضوعات عاشورا و قیام امام حسین (ع) صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: امروز تربیت و آموزش نیروهای انقلابی و بسیجی یکی از برنامه های مهم مجموعه سپاه می باشد تا با تربیت این جوانان و نخبگان بتوانیم به کشور اسلامی خدمت نمایم.

فرمانده سپاه ناحیه ری گفت: با توجه به الحاق حوزه قیامدشت به بسیج ری با پیگیری ها انشاالله تا چند ماه آینده حوزه بسیج بخش خاوران نیز به مجموعه سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) الحاق خواهد شد.

سرهنگ قنبری در خصوص بخشی از فعالیت های این مجموعه اظهار کرد: ۲۷٠ هزار بسته معشیتی، در جریان سیل اخیر اعزام نیرو به این منطقه و در حوزه های امنیتی و اجتماعی نیروهای بسیج حضور اجرایی دارند. همچنین در مراسمات و مناسبت ها در جهت تامین امنیت نیز حضور فعال نیروهای بسیجی در این برنامه ها وجود دارد.

وی عنوان کرد: برنامه ای در خصوص گرمیداشت آزادگان انجام شد که باحضور ۱۹۵ آزاده و با همکاری بنیاد شهید و جانبازان ری برگزار شد که شاید بتوانیم به جرات بگویم یک کار کشوری بود که در شهرستان ری اتفاق افتاد.

قنبری اضافه کرد: ۲۴٠ ناحیه بسیج در شهرستان ری وجود دارد که به صورت حوزه در این شهر فعالیت می نمایند.

وی گفت: شورای جهادی شهرستان ری نیز تشکیل گردیده است که در خصوص موضوعات مختلف شهرستان برنامه ریزی خواهند کرد.

قنبری در پایان گفت: امیدواریم رسانه ها و خبرنگاران با ارتباط مستقیم با مجموعه سپاه ری از برنامه ها و دستاوردهای این مجموعه اطلاع رسانی ویژه نمایند و امر اطلاع رسانی را به نحوه احسن در دستورکار خود قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار