تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردین 1401 - 0:08
1017 بازدید
کد خبر : 2142

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان ری:

تاکید رهبر انقلاب بر حمایت از تولید و اشتغال، الگویی برای مسئولان باشد

تاکید رهبر انقلاب بر حمایت از تولید و اشتغال، الگویی برای مسئولان باشد
دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان ری، پیام نوروزی رهبر انقلاب در خصوص حمایت از تولید اشتغال آفرین را بیانگر دغدغه های جدی معظم له عنوان کرد‌.

” علی ترکاشوند” اظهارداشت: تولید؛ رمز شکوفایی اقتصاد کشور است و اگر مسئولان دغدغه تولید داشته باشند، بسیاری از مشکلات مرتفع خواهند شد.

این فعال کارگری خاطرنشان کرد: تاکید رهبر انقلاب درباره حمایت از شرکت های دانش بنیان و تولید اشتغال آفرین؛ نشانگر نگاه ایشان به آینده است؛ امروز جوانان نخبه ایرانی در قالب شرکت های دانش بنیان کارهای بزرگی می کنند و حمایت مقام معظم رهبری از این شرکت ها باید الگویی برای تمام مسئولان و مدیران باشد.

ترکاشوند؛ امنیت شغلی نیروی کار در واحدهای تولیدی را یک امر بسیار مهم توصیف کرد و گفت: امروز با وجود قانون کار و مقررات؛ نه تنها امنیت شغلی کارگران تهدید می شود که شوراها و نمایندگان کارگری نیز لب تیغ هستند و امنیت شغلی آنان به شیوه های مختلف تهدید می شود.

وی گفت: هفته کارگر؛ خواسته های برحق کارگران را فریاد خواهیم زد و به جامعه خواهیم گفت که کارگران و بازنشستگان در چه شرایط وخیمی به سر می برند.

ترکاشوند به نمایندگی از طرف بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان ری گفت: اجرای دقیق همسان سازی حقوق ؛ حق بازنشستگان تامین اجتماعی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار