تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 21:39
465 بازدید
کد خبر : 4026

بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری قیامدشت با حضور فرماندار ری

بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری قیامدشت با حضور فرماندار ری
شهردار قیامدشت گفت: تعدادی از پروژه های عمرانی این شهر با حضور فرماندار به بهره برداری رسید یا کلنگ زنی شد.

آوای ری آنلاین: حسین ترکاشوند در حاشیه حضور فرماندار ویژه شهرستان ری در بخش خاوران و شهر قیامدشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز شاهد بازدید و خشت گذاری و رونمایی از چند پروژه بودیم، اعلام کرد: بازدید از محور شهید زمانی نیا که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد تومان در دست اجراست و کلنگ زنی بلوار حصار امین به طول ۹۰۰ متر و پیش بینی اعتبار مورد نیاز ۶ میلیارد تومان در فاز یک از جمله این پروژه ها بود.

وی اضافه کرد: بازدید از بوستان ضلع شرقی را به وسعت ۲۵ هزار متر مربع و با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در ۲ فاز از دیگر بازدید ها بود، عملیات اجرایی این بوستان تا ۲ ماه دیگر ادامه دارد و بهره برداری از آن موجب توسعه فضای سبز و بهبود آن می شود.

شهردار قیامدشت به بازدید از سوله ورزشی چند منظوره در کنار این بوستان اشاره و بیان کرد: این سوله ورزشی چهار هزار و ۵۰۰ متر عرصه، ۲ هزار و ۲۰۰ متر زیر بنا و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی با ۵۰۰ سکو دارد.

ترکاشوند با اشاره به بازدید از پروژه هنرستان فخر صادق که با مشارکت یکی از خیرین مدرسه ساز و شهرداری قیامدشت اجرا گردیده اظهار کرد: این هنرستان با ۹۵ درصد پیشرفت دارای چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع عرصه و با اعتبار هزینه شده ۱۰۰ میلیاردتومانی است که در این میان شهرداری قیامدشت ۲ میلیارد تومان در محوطه سازی و خیابان کشی آن مشارکت دارد.

وی از خشت گذاری یک مجموعه ورزشی ۶۰۰ متر مربعی چند منظوره در یکی از آموزشگاه های شهر خبر داد که تا هفته دولت سال بعد به بهره برداری می رسد.

شهردار قیامدشت با اشاره به کلنگ زنی ساختمان بخشداری خاوران با مصوبه شورای شهر و اهدای زمین از سوی شهرداری افزود: بازدیدی از سوله محل استقرار پایش تصویری را انجام دادیم که مجموعه بسیار عالی برای تامین امنیت شهر محسوب می شود که درحال حاضر با ۳۸۰ متر زیر بنا در دست اجراست و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

ترکاشوند با بیان اینکه آخرین پروژه بازدید و رونمایی شده طرح ممیزی املاک شهر قیامدشت بود، اذعان داشت: یکی از مشکلات اساسی این شهر عدم شناسایی املاک در سطح شهر و حریم بود، شهر قیامدشت دارای ۳۲۸ هکتار محدوده و یک هزار و ۵۲۴ هکتار حریم می باشد که عمدتا صنعتی است و به همین دلیل نیاز به شناسایی کاربری و مالکیت این املاک داشت.

وی ممیزی املاک را فرصتی برای شناسایی کاربری زمین ها و بهره گیری از آنها در برنامه ریزی و تصمیم سازی دانست و اعلام کرد: قیامدشت ۶ هزار و ۸۰۰ قطعه زمین صنعتی و ۲۱۷۰۰ قطعه زمین مسکونی و تجاری دارد و اطلاعات این املاک در بستر نرم افزاری و بصورت برخط در مخزن مربوطه ثبت شده و قابل دسترسی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار