تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 - 21:55
591 بازدید
کد خبر : 4122

بهره برداری از مرحله دوم طرح کشوری شهید سلیمانی به صورت برخط در شهرری

بهره برداری از مرحله دوم طرح کشوری شهید سلیمانی به صورت برخط در شهرری
مرحله دوم طرح کشوری شهید سلیمانی به منظور بهبود فضاهای ورزشی مدارس از طریق ارتباط زنده تصویری با حضور وزیر آموزش و پرورش در دبیرستان حضرت معصومه (س) شهرری افتتاح شد. 

آوای ری آنلاین: طرح شهید سلیمانی برنامه ای جامع شامل طراحی، بهینه سازی، متناسب سازی و تبدیل به احسن کردن فضاهای ورزشی درون مدرسه ای با اولویت مناطق محروم است.

۵۲۴ زمین چمن مصنوعی و کفپوش روباز، ۱۲ سالن ورزشی سقف بلند، ۴۶ زمین ساحلی و ۴۳۵ کلاس درس تربیت بدنی در مرحله نخست اجرای این طرح به بهره برداری رسید.

۳۸۱ زمین چمن مصنوعی و کفپوش روباز، ۵۰ زمین ساحلی، ۲۳ سالن ورزشی سقف بلند و ۹۶ کلاس درس تربیت بدنی روز سه شنبه در مرحله دوم این طرح با حضور وزیر آموزش و پرورش و به صورت بر خط در سراسر کشور افتتاح شد.

وزیر آموزش و پرورش در مراسم بهره برداری از این پروژه ها گفت: با اجرای این طرح سه اصل کسب علم در کنار ورزش، حفظ سلامت جسمانی و برقراری عدالت آموزشی را در سراسر کشور دنبال کردیم.

یوسف نوری اعلام کرد: برای دستیابی به عدالت در این طرح امکان دسترسی همه دانش آموزان به فضاهای ورزشی به ویژه برای دختران که امکان حضور در هر نوع فضایی را نداشتند، ایجاد کردیم.

وی اذعان کرد: در این طرح، یک هزار و ۲۰۰ زیر طرح اجرا شد که با مشارکت جمعی استان ها و نهادهای مرتبط در کمتر از یک سال به ثمر رسید.

نوری افزود: دولت در تمامی سفرهای استانی توسعه مدارس و بهبود فضاهای آموزشی و ورزشی را بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در اولویت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار