تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 0:56
1243 بازدید
کد خبر : 672

دستگیری سارق کیف بازکن خیابان حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)

دستگیری سارق کیف بازکن خیابان حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه از بانوان به شیوه کیف باز کنی در نقاط پرتردد و شلوغ خیابان حرم شناسایی ودستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)قرار گرفت.

سارق کیف بازکن خیابان حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) دستگیر شد. فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق کیف بازکن خیابان حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) که از شهروندان عبوری سرقت می کرد، خبر داد.

سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” در تشریح این خبر بیان داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه از بانوان به شیوه کیف باز کنی در نقاط پرتردد و شلوغ خیابان حرم شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی هویت و محل حضور سارقان که ۲ خانم میانسال بودند، شدند.

سرهنگ جلیلیان در ادامه با اشاره به اینکه پس از هماهنگی های قضائی تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۲ هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند اعلام کرد: در بازدید از این محل ۶ دستگاه تلفن همراه هوشمند کشف که تاکنون ۴ شهروند مال باخته در کلانتری ۱۷۲ حاضر و گوشی های مسروقه خود را در بین اموال مکشوفه شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: متهمان به جرم ارتکابی معترف و پس از پایان تحقیقات و تکمیل پرونده سارقان در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار