تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1400 - 17:18
1186 بازدید
کد خبر : 1815

برگزاری یازدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه سپاه حضرت عبدالعظیم(ع)

برگزاری یازدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه سپاه حضرت عبدالعظیم(ع)
یازدهمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی کمک مومنانه با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار شهرستان ری، سرهنگ قنبری فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم(ع) و حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و دیگر مسئولان شهرستان ری در مدرسه شهید بهشتی میدان شهدای شاملو برگزار شد.

یازدهمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی کمک مومنانه به مناسبت عید بزرگ مبعث با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار شهرستان ری، سرهنگ قنبری فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم(ع) و حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و دیگر مسئولان شهرستان ری در مدرسه شهید بهشتی میدان شهدای شاملو برگزار شد.

سرهنگ قنبری در خصوص این مراسم گفت: این مرحله از رزمایش به مناسبت عید بزرگ مبعث که با کمک مردم و خیرین، به تعداد چهار هزار بسته معیشتی شامل برنج، مرغ، روغن، رب، لپه، لوبیا، ماکارانی به ارزش ریالی هر بسته پانصد هزار تومان تهیه شده که به همت بسیج سازندگی این سپاه بسته بندی و پس از شناسایی افراد کم برخوردار، به حوزهای مقاومت محلات و گروه های جهادی جهت توزیع تحویل داده می شود.

وی افزود: با کمک و پشتیبانی های صورت گرفته از سوی مجموعه فرمانداری ری و سایر ادارات و دستگاهها در مجموع برگزاری یازده مرحله رزمایش مواسات و همدلی در سطح شهرستان ری، درحدود ۲۳۷ هزار بسته معیشتی توزیع شده است که این آمار در سطح استان تهران نمونه و کم نظیر می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار