تاریخ انتشار : جمعه 4 شهریور 1401 - 16:21
1813 بازدید
کد خبر : 3006

برگزاری یادواره شهدای کارمند استان تهران و شهرستان ری در فرهنگسرای ولاء

برگزاری یادواره شهدای کارمند استان تهران و شهرستان ری در فرهنگسرای ولاء
بمناسبت هفته گرامیداشت دولت مراسم یادواره شهدای کارمند استان تهران و شهرستان ری با حضور سردار ذالقدر فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع)، سرهنگ قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، نصرالله رییس بنیاد شهید شهرستان ری، ائمه جماعات، خانواده معظم شهداء، روسای ادارات استان تهران، کارمندان بسیجی استان در سالن اجتماعات فرهنگسرای ولاء برگزار شد.

آوای ری آنلاین: سردار ذالقدر در این مراسم گفت: تجلیل از خانواده شهدا و برگزاری یادواره شهداء باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می گردد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب می‌گوید وقتی از خانواده شهید تجلیل می‌کنیم احساساتی نیستیم، در دوران‌های مختلف جنگ‌های زیاد و تلفات زیادی در پی این جنگ‌ها در جامعه بشری اتفاق افتاده است ولی جنس کار شهدای ما همجنس کشته شده‌های سایر جنگ‌ها نیست، نوع کار ما متفاوت است و از این جنس است که شهدای ما حقیقت‌هایی که در تاریخ می‌رفت تا فراموش شود روی دست گرفتند و شناساندند و ما از آن حرکت تجلیل می‌کنیم.

این مسئول اضافه کرد: ما برای همیشه تاریخ از خانواده شهید تجلیل می‌کنیم چون افرادی را پرورش دادند که حقایق و هویت و شناسنامه و مختصات زندگی ما را زنده نگه داشتند.

در حاشیه این مراسم ابراهیم رفیعی رییس بسیج ادارات شهرستان ری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آوای ری آنلاین گفت: چهار شهریورماه در هفته دولت به مناسبت روز قشر بسیج کارمندان نامگذاری شده است؛ لذا سازمان بسیج کارمندان سپاه سیدالشهداء با مشارکت بسیج ادارات شهرستان ری، تصمیم به برگزاری یادواره شهدای کارمند در استان تهران گرفتیم.

وی ادامه داد: امروز میزبان خانواده معظم شهدای کارمند و نیز کلیه بسیجیان ادارات شهرستان های استان تهران به همراه مسئولین ری هستیم.

رفیعی با اشاره به اینکه شهدا در این مراسم میزبان ما هستند، گفت: انشاالله بتوانیم با این قدم های کوچک، راه و مسیر شهدا را ترویج و ما نیز پیرو راه شهداء باشیم.

رییس بسیج ادارات شهرستان ری در پایان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نیست. بهترین راه همان مسیری است که شهداء رفته اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار