تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 - 21:58
1593 بازدید
کد خبر : 1295

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین شهرستان ری

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین شهرستان ری
نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین شهرستان ری از دوم بهمن ماه به مدت سه روز از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب جهت بازدید عموم شهروندان در مرکز ری شناسی برقرار می باشد.

مراسم افتتاحیه «نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین شهرستان ری» باحضور حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، بخشداران تابعه، مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان فرمانداری، بانوان کارمند شاغل در فرمانداری و بخشداری و دهیاری های تابعه و با حضور بانوان کارآفرین و تولیدکنندگان شاغل در سطح شهرستان ری در مرکز ری شناسی برگزار شد.

مهدیه کنگی مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه شهرستان ری در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار آوای ری آنلاین گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن و گرامیداشت مقام مادر این نمایشگاه در جهت حمایت از بانوان کارآفرین شهرستان ری برای معرفی دستاوردها و توانمندی های این بانوان برگزار گردیده است.

وی افزود: حدود ۲۰ غرفه فعال شامل صنایع دستی، محصولات چرم و پوشاک اسلامی و همچنین فرآورده های خانگی، قالیبافی و گلیم بافی که از روستاهای مختلف شهرستان ری در این نمایشگاه حضور دارند.

کنگی در پایان ضمن تشکر از حضور مسئولین در افتتاحیه این نمایشگاه از تمامی دست اندرکاران که در برگزاری این نمایشگاه مساعدت داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است؛ این نمایشگاه از دوم بهمن ماه به مدت سه روز از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب جهت بازدید عموم شهروندان در مرکز ری شناسی برقرار می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار