تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 9:33
1276 بازدید
کد خبر : 1008

برگزاری جلسه هم اندیشی رفع مشکلات ترافیکی شهرقلعه نو

برگزاری جلسه هم اندیشی رفع مشکلات ترافیکی شهرقلعه نو
بخشدار قلعه نو: طرح ها با ارائه پیشنهادات و مصوبات کوتاه مدت و بلندمدت در راستای رفع مشکلات و رفاه شهروندان است و مصوبات جلسه کارشناسی می شود تا مسائل و مشکلات شهر به قید فوریت مرتفع گردد.

نشست هم اندیشی رفع مشکلات شهر قلعه نو (محور ری- ورامین) با حضور علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو، گودرزی شهردارقلعه نو، عابد رئیس دادگاه بخش قلعه نو، صلاتی رئیس شورای شهر قلعه نو، مرادی رئیس پلیس راهور پاکدشت، اصغری نماینده اداره راه در محل بخشداری برگزار شد.

بخشدار قلعه نو گفت: طرح ها با ارائه پیشنهادات و مصوبات کوتاه مدت و بلندمدت در راستای رفع مشکلات و رفاه شهروندان است و مصوبات جلسه کارشناسی می شود تا مسائل و مشکلات شهر به قید فوریت مرتفع گردد.

صادقی افزود: دستگاههای مربوطه به الاخص اداره راه باید به عنوان متولی امور را جهت اجرا برعهده بگیرد و شهرداری قلعه نو نیز همراهی و کمک خواهد نمود، همچنین موارد مربوط به خارج از محدوده شهر نیز توسط بخشداری و شورای بخش پیگیری خواهد شد.

صادقی افزود: در صورت عدم اقدام فوری و عاجل ادارات مقصر به دادگاه جهت ترک فعل معرفی خواهند شد.

گودرزی شهردار قلعه نو ضمن بررسی راههای مطرح شده و دردست اقدام گفت: علاوه بر اجرای طرح های کوتاه‌ مدت نیازمند کارگروه استانی جهت هدایت و اجرای طرح‌های بلند مدت می باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار