تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهریور 1401 - 8:25
2840 بازدید
کد خبر : 2881

برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر استان تهران

برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر استان تهران
سازمان بسیج رسانه ای سپاه حضرت سید الشهداء (ع) با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر در سطح استان تهران کرده است.

مصطفی قاضی زاده ریاست سازمان بسیج رسانه ای سپاه سید الشهداء (ع) اظهار داشت: جشنواره مذکور در قالب های: خبر، تیتر، مصاحبه، یادداشت، موشن گرافی، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی و… و در ۱۴ موضوع با محورهای: تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، امید آفرینی و نشاط، خانواده و سبک زندگی، پیوند رسانه و صنعت، جهاد تبیین، الگوسازی و مطالبه، جمعیت، آسیب های اجتماعی، مکتب شهید سلیمانی، دست آورد های انقلاب اسلامی و … برگزار می شود.

وی درباره نحوه قضاوت آثار ارسالی به جشنواره تصریح کرد: آثاری مورد ارزیابی داوران قرار می گیرند که در رسانه های مکتوب، مجازی، رادیو و تلویزیون و از تاریخ اول فروردین ماه سال جاری تا اول مهر ماه۱۴۰۱ منتشر شده باشند.

قاضی زاده افزود: آخرین مهلت ارسال آثار علاقه مندان شرکت در جشنواره تا ۱۵ آبانماه سال جاری است و شرکت کنندگان می توانند برای آگاهی از کم و کیف جشنواره و دریافت فرم ثبت نام و بارگذاری آثار به سایت:
http: // Tehran. Basijrasaneh.ir مراجعه کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت سید الشهداء(ع) گفت: اصحاب رسانه می توانند در دو بخش و هر بخش ۲ اثر از آثار منتخب خود را در سایت مذکور بارگذاری کنند.

قاضی زاده در پایان اظهار داشت: با همکاری بسیج رسانه شهرستان ری واداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انتخاب داوران توانمند و شاخص، بهترین آثار تجلیل شده و به مرحله کشوری برای قضاوت راه خواهند یافت.

شایان ذکر است ارسال آثار به جشنواره از اردیبهشت ماه انجام و تاکنون نیز استقبال خوبی صورت گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار