تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 23:51
1335 بازدید
کد خبر : 600

اقامه عزا به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بخشداری کهریزک

اقامه عزا به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بخشداری کهریزک
بخشدار کهریزک: حضرت زهرا سلام الله علیها الگوی تمام عیار ولایت‌مداری و حق طلبی بودند و بسیاری از شهدای گرانقدر ما مثل شهید سلیمانی، مقام والای شهادت و عاقبت به خیری خود را از توسل و ارادت خاصه به ایشان دارند.

مراسم شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار “حاج قاسم سلیمانی” و یاران ایشان به همت بخشداری کهریزک، حوزه بسیج کارمندان شهید پلارک ناحیه حضرت روح الله(ره) و شهرداری کهریزک با حضور مسئولین بخش کهریزک در محل بخشداری کهریزک برگزار شد.

بابایی بخشدار کهریزک در حاشیه برگزاری این مراسم باشکوه ضمن تسلیت ایام شهادت ام ابیها حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، بیان داشت: حضرت زهرا سلام الله علیها الگوی تمام عیار ولایت‌مداری و حق طلبی بودند و بسیاری از شهدای گرانقدر ما مثل شهید سلیمانی، مقام والای شهادت و عاقبت به خیری خود را از توسل و ارادت خاصه به ایشان دارند.

وی گفت: در این ایام با توسل به حضرت فاطمه سلام الله علیها و دیگر شهدا سعی کنیم از ابواب معرفتی ایشان بهره لازم را بجوییم و در راستای مسیر پرتلالویی که آنان برای ما ترسیم و روشن ساختند گام برداریم.

بخشدار کهریزک ادامه داد: در این مسیر می‌بایست از چراغ هدایتی که شهدا به دست ما رسانده‌اند استفاده کنیم و از گفتگو و شعار زدگی فاصله بگیریم و مفاهیم عمل‌گرایی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

بابایی خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی همانند دیگر شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جدا از مجاهدت‌های میدانی و مبارزه با دشمنان این کشور، در حوزه خدمت به مردم در کارزار ظاهر شده و نشان داد پایه‌های این مرز و بوم بر اصل مردم سالاری بنا شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار