تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهریور 1401 - 21:56
2381 بازدید
کد خبر : 3116

افتتاح ۶۷ پروژه عمرانی بمناسبت هفته دولت در شهرستان ری

افتتاح ۶۷ پروژه عمرانی بمناسبت هفته دولت در شهرستان ری
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ۶۷ پروژه با اعتبار چهار هزار و ۸۲۹ میلیارد تومان و اشتغال ۸۳۴ نفر به بهره برداری می رسد.

آوای ری آنلاین: نشست خبری معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به مناسبت هفته دولت با حضور قهرمانی معاون سیاسی، بشارت معاون عمرانی، شریف دوست معاون اداری مالی فرمانداری ویژه شهرستان ری، سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ری برگزار شد.

حمید زمانی فرماندار ری ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: ۶۷ پروژه در هفته دولت با اعتبار ۴۸٠٠ میلیارد تومان در قالب طرح های عمرانی، راه، کشاورزی و سایر موارد به بهره برداری خواهد رسید که با افتتاح این پروژه ها اشتغالزایی برای تعداد ۸۳۴ نفر فراهم خواهد شد.

معاون استاندار تهران افزود: در خصوص امور کشاورزی بازسازی قنوات طی ۱۶ پروژه بالغ بر ۲۹۰ میلیارد تومان هزینه تخصیص داده خواهد شد که با افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها شاهد تحول عظیمی در امور کشاورزی در شهرستان ری
خواهیم بود.

زمانی در خصوص شروع به کار کمربندی شهر قلعه نو افزود: با توجه به بار ترافیکی که در محور ری- ورامین وجود دارد، تخصیص بودجه برای اجرای این پروژه تصویب شده است و به زودی شاهد مراحل اجرایی این کمربندی خواهیم بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: توجه به بخش خصوصی و سرمایه گذاران بخش خصوصی یکی از راه های گسترش و پیشرفت در حوزه اقتصادی در شهرستان ری می باشد و باید ادارات، نهادها و دستگاه ها تمام تلاش خود را در جهت حمایت و برطرف کردن موانع، مسائل و مشکلات پیش روی بخش خصوصی به کار ببندند مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران را برطرف کنند تا سرمایه گذاران بخش خصوصی با آرامش و اطمینان خاطر در این شهرستان اقدام به سرمایه گذاری نمایند.

وی در خصوص ایجاد مجتمع ادارات در شهرستان ری افزود: ایجاد مجتمع ادارات در شهرستان ری یک ضرورت در جهت تامین نیازهای اساسی مردم می باشد که این کار در گام اول در مراحله تحقیقات و مطالعات در دست اقدام است و امیدواریم به زودی به مرحله اجرا برسد.

زمانی در خصوص بحث ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: با سیستمی که توسط واحد عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان طراحی گردیده است به زودی شاهد جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان خواهیم بود و صدور پروانه و تغییر کاربری باید با نظارت و هماهنگی این سامانه صورت گیرد و دستگاه های مربوطه از جمله جهاد کشاورزی، محیط زیست، بخشداری ها و دهیاری ها باید در خصوص مبارزه با فساد و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری نهایت تلاش خود را به کار ببندند.

وی در خصوص حوزه مدیریت محیط زیست افزود: افرادی در خصوص مراکز غیر مجاز پسماند و دپوی پلاستیک به انتفاع میرسند و باند مافیای که در این خصوص وجود دارد با توجه به فساد مالی بالا و گسترده به مقابله و جلوگیری انجام کار توسط دستگاه ها اقدام می نمایند، که این جریان نیز با توجه به جلساتی که با دستگاههای مختلف برگزار گردیده است به زودی ساماندهی خواهد شد و مراکز دپوی پلاستیک به آرادکوه منتقل خواهد شد.

فرماندار ری در خصوص انتصابات گفت: باتوجه به انتصاباتی که در حوزه معاونت ها و بخشداری ها صورت گرفته است به زودی نفر جدید در بخشداری قلعه معرفی خواهد شد و هیچ تغییر مدیریتی در حوزه بخشداری‌ها شاهد نخواهیم بود و بخشداران با قوت به کار خود ادامه خواهند داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار