تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 20:51
1337 بازدید
کد خبر : 391

افتتاح مدرسه استثنایی “شهید سلیمانی” در بخش فشافویه

افتتاح مدرسه استثنایی “شهید سلیمانی” در بخش فشافویه
این واحد آموزشی دارای هفت کلاس درس، چهار اتاق اداری، چهار کارگاه  و نمازخانه، کتابخانه، سالن چند منظوره و کارگاه کار درمانی است.

همزمان با دومین سالگرد شهادت شهدای محور مقاومت آموزشگاه استثنایی سپهبد شهید سلیمانی در بخش فشافویه شهرستان ری با حضور وزیر آموزش و پرورش و سایر مسئولان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این آموزشگاه که در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۴۱ متر و زیربنای یکهزار و ۱۷۵ مترمربع احداث شده، با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، مهرالله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، سیدعلی یزدیخواه نماینده مردم تهران مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان ری به بهره برداری رسید.

وزیر آموزش و پرورش در این آیین گفت: خشت‌گذاری برای ساخت مدرسه در جهت کمک به تحصیل جوانان کشور برگرفته از فرهنگ اهل بیت(ع) و این کار خیران از زمین تا بهشت بوده چون این وعده الهی است.

یوسف نوری اظهار داشت: کسانی که مانند حضرت زهرا (س) از همه هست و نیست خودشان برای رفاه دیگران می گذرند به حتم اجر و پاداشی مانند حاج قاسم سلیمانی نصیبشان خواهد شد.

وی با اشاره به تاسیس جامعه خیران مستقل مدرسه ساز در سال ۱۳۷۳، خاطرنشان کرد: پس از شهادت باهنر و رجایی این مهمترین کار پس از انقلاب در حوزه آموزش و پرورش است.

این مسئول تاکید کرد: احداث محیط آموزشی برای دانش آموزان به خصوص در مناطق محروم بهترین نیتی است که یک خیر می تواند آن را به ثمر برساند.

این واحد آموزشی دارای هفت کلاس درس، چهار اتاق اداری، چهار کارگاه  و نمازخانه، کتابخانه، سالن چند منظوره و کارگاه کار درمانی است.

این مدرسه یکهزارمین کلاس درس بنیاد نیکوکاری حاج اکبر ابراهیمی است که طی ۲ سال ساخته شده و امروز در بخش فشافویه شهرستان ری افتتاح شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار