تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 0:16
1480 بازدید
کد خبر : 895

اعطای ۲۶۰۰ فقره وام توسط صندوق قرض الحسنه شهدای هفتم تیر فشافویه

اعطای ۲۶۰۰ فقره وام توسط صندوق قرض الحسنه شهدای هفتم تیر فشافویه
داود ایلانلو: مبلغ یکصد و ده میلیارد ریال تسهیلات خرد توسط صندوق قرض الحسنه شهدای هفتم تیر در سال ۱۴۰۰ به شهروندان فشافویه پرداخت شده است.

داود ایلانلو مدیر داخلی صندوق قرض الحسنه شهدای هفتم تیر فشافویه از پرداخت یکصد و ده میلیارد ریال تسهیلات خرد به متقاضیان دریافت وام از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

ایلانلو در گفتگو با خبرنگار فشافویه نیوز اعلام کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان آذرماه تعداد ۲۶۰۰ فقره وام قرض الحسنه خرد در قالب اعطای وام به سرپرست خانوار ، ازدواج ، تحصیل و .. در این صندوق به مشتریان ساکن بخش فشافویه شهرستان ری با رقم مجموع یکصد و ده میلیارد ریال پرداخت گردیده است.

مهندس ایلانلو پیش بینی کرد مبالغ پرداختی این صندوق به متقاضیان دریافت وام در سه ماهه ی پایانی امسال به رقمی معادل پنجاه میلیارد ریال خواهد رسید.

مدیر داخلی صندوق قرض الحسنه شهدای هفتم تیر فشافویه همچنین مجموع رقم پرداختی این صندوق در سال ۱۳۹۹ را مبلغی معادل یکصد و بیست میلیارد ریال در قالب  ۳۷۰۰ فقره وام قرض الحسنه به مشتریان خود عنوان کرد.

ایلانلو در پایان با اشاره به سابقه فعالیت خدمات دهی ۳۵ ساله این صندوق آن را جزو پنج صندوق برتر سلامت بانکی از در سطح کشور خواند و اعلام نمود سرمایه ی این صندوق به صورت کاملا عمومی از سوی اهالی و شهروندان منطقه فشافویه تامین می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار