تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 3:48
1194 بازدید
کد خبر : 1053

استفاده از پتانسیل منطقه ۲۰ برای ساماندهی مشاغل مزاحم شهر تهران

استفاده از پتانسیل منطقه ۲۰ برای ساماندهی مشاغل مزاحم شهر تهران
در نشست مشترک شهردار منطقه ۲۰ با مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر و رئیس شورای شهرستان ری پیرامون استفاده از پتانسیل منطقه ۲۰ برای ساماندهی مشاغل مزاحم شهر تهران بحث و گفتگو شد.

قدرت‌اله محمدی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به ضرورت شناسائی و اولویت بندی مشاغل و اصناف مزاحم شهری و ساماندهی آنها گفت: ساماندهی اصناف مزاحم و تجمیع آنها در یک محل مشخص از نظر زیست محیطی، بهداشت و سلامت و مبلمان شهری تاثیرات مثبتی دارد.

محمدی با بیان اینکه فراهم آوردن شرایط برای انتقال اصناف و مشاغل به خارج از شهر تهران ضروری است افزود: ایجاد فضا در شهرکهای صنعتی اطراف تهران از راهکارهای مناسبی است که با همکاری سازمان های مربوطه امکان پذیر می شود.

جعفر شربیانی عضو شورای شهر و رئیس شورای شهرستان ری گفت: ساماندهی مشاغل مزاحم با همکاری و هماهنگی دستگاه های بخشی و فرابخشی امکان پذیر است و شورای شهرستان برای این امر خطیر همکاری لازم را انجام می دهد.

محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به پتانسیل های این منطقه گفت: مکان های خاصی در این منطقه به ویژه در حریم موجود است که می توان برای ساماندهی اصناف مزاحم از آنها استفاده شود.

او ادامه داد: ساماندهی مشاغل مزاحم از جمله اوراق فروشی ها، مراکز تفکیک غیرمجاز پسماند، تعمیرگاه های خودرو و گاراژهای عمومی در محدوده این منطقه که موجب بروز مزاحمت برای ساکنان و همچنین آلودگی زیست محیطی می شوند ضروری است.

شهردار منطقه با اشاره به بازدید به عمل آمده از تعدادی از مراکز مشاغل مزاحم در محدوده ناحیه ۴ تاکید کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و ارتقاء کیفیت زیست محیطی شهر، این مکان ها پتانسیل خوبی برای تبدیل به مراکز تفریحی و فضای سبز دارد.

این گزاش حاکی است در ادامه این جلسه به منظور بررسی امکانات موجود برای خدمات رسانی بهینه به شهروندان از مجموعه ری لند و همچنین بقعه بی بی زبیده بازدید به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار