تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تیر 1401 - 6:05
5072 بازدید
کد خبر : 2629

مدیر آسایشگاه کهریزک:

ارائه خدمت به سالمندان در آسایشگاه کهریزک افزایش می یابد

ارائه خدمت به سالمندان در آسایشگاه کهریزک افزایش می یابد
مدیر آسایشگاه کهریزک گفت: با افزایش جمعیت سالمندی، شبکه مطمئنی برای خدمت رسانی به جامعه سالمندان طراحی و تلاش می شود تا در این زمینه خدمات در منزل آسایشگاه افزایش یابد.

حسین نحوی نژاد در مراسم تودیع و پاسداشت ۲۵ سال خدمات محمدرضا صوفی نژاد مدیر سابق آسایشگاه کهریزک افزود: در تلاش هستیم تا شبکه مطمئنی برای ارائه خدمات در منزل مانند مراقبت از سالمند، حمل و نقل و تهیه غذا راه اندازی شود.

وی یادآورشد: کارهای فرهنگی آسایشگاه ویژگی های خاصی دارند که از جمله آن تجلیل و بزرگداشت خیران است تا علاوه بر معرفی سرمشقی برای دیگران، فواید و برکات این نوع کارها نیز به مردم شناسانده شود.

نحوی نژاد با اشاره به افزایش جمعیت سالمندی اظهارداشت: برای این میزان افزایش جمعیت سالمندی برنامه ریزی خاصی انجام نگرفته است اما در آسایشگاه سالمندان در تلاش هستیم تا برنامه هایی از قبیل پوشش بیمه، خدمات مراقبتی و گسترش خدمات در منزل را در دستور کار داشته باشیم.

ارائه خدمت به سالمندان در آسایشگاه کهریزک افزایش می یابد

مدیر آسایشگاه کهریزک با بیان اینکه خدمات این آسایشگاه نباید محدود به فضای جغرافیایی محدودی باشد، اعلام کرد: تلاش می شود تا با گسترش خدمات در قالب خدمت در منزل، شبکه مطمئنی برای کمک به مردم و مراقبت از سالمندان راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به آماده سازی مقدمات چنین شبکه مردمی خاطرنشان کرد: نسخه آزمایشی این شبکه در سال جاری ارائه خواهد شد با وجود آنکه برای چنین کاری نیازمند حمایت مجلس و دولت هستیم تا با انجام این برنامه، بخشی از دغدغه های مربوط به مراقبت از سالمندان کاهش یابد.

نحوی نژاد ادامه داد: اکنون ۳۰۰ نفر در استان البرز و نزدیک به ۴۵ نفر در استان تهران خدمات در منزل دریافت می کنند که در تلاش هستیم تا حجم این خدمات گسترش یابد.

مدیر آسایشگاه کهریزک گفت: شبکه خدمات مراقبت از سالمندان در منزل طی ۲ ماه گذشته راه اندازی و فعال شده است و اکنون ۲۰ درصد از مددجویان این آسایشگاه خدمات مورد نیاز را از این طریق دریافت می کنند.

وی اضافه کرد: با تعریف شبکه‌ها علاوه بر گسترش خدمات در میان سالمندان استان های تهران و البرز، می توان در دیگر شهرستان ها و استان ها نیز به این طریق خدمت رسانی کرد.

نحوی نژاد به یارانه های دریافتی این آسایشگاه از دولت اعلام کرد: کمک‌های یارانه‌ای دولت برای آسایشگاه‌ها بسیار محدود است و گاه فقط ۲۰ تا ۳۰ درصد برخی هزینه ها را شامل می شود با این وجود این آسایشگاه خواستار گسترش خدمات بیمه ای به جای یارانه ای است.

در این مراسم که به پاس ۲۵ سال خدمات محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه کهریزک برگزار شده بود، مددجویان برنامه های مختلفی را برای قدردانی از وی اجرا کردند.

در این مراسم از خدمات صوفی نژاد تقدیر و حسین نحوی نژاد به عنوان مدیر جدید آسایشگاه کهریزک معرفی شد.

آسایشگاه خیریه کهریزک محل نگهداری سالمندان، معلولان جسمی و ذهنی و بیماران ام اسی است که بیش از ۵۰ سال از راه اندازی و فعالیت آن سپری می شود، این آسایشگاه در بخش کهریزک شهرستان ری واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار